Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Şule ELMALI

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

suleelmali@sakarya.edu.tr

02642953521

1.1 A-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q1 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Elmali, S; - The impact of hands-on learning activities on recycling behaviours and awareness among pre-service primary teachers - INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION - Vol.0 - ISSN : 1467-6370 - DOI : 10.1108/IJSHE-03-2025-0222 - English - Article - 2025 - WOS:001578326800001
1.1 B-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q2 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Elmali, S; - Reflections of hands-on dissection and virtual dissection experiences of pre-service science teachers - JOURNAL OF BIOLOGICAL EDUCATION - Vol.58 - pp.355 - ISSN : 0021-9266 - DOI : 10.1080/00219266.2022.2058984 - MAR 14 - English - Article - 2024 - WOS:000778460000001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Elmali, S. , Balkan Kiyici, F. - Pre-service primary teachers' STEM design experiences - Journal of Pedagogical Research - pp.25 - DOI : https://dx.doi.org/10.33902/JPR.202528478 - 2025
2 Elmalı, Ş. & Balkan Kıyıcı, F. - What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study - Participatory Educational Research - Vol.9 - pp.66 - DOI : https://dx.doi.org/10.17275/per.22.129.9.6 - 2022
3 Elmali, S; Lacin Simsek, C; - Pre-School Children's Opinions about the Concepts of Floating and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.36 - pp.227 - ISSN : 2536-4758 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - JAN 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000614268400015
4 ELMALI, Ş.& BALKAN KIYICI, F. - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri - İlköğretim Online (elektronik) - Vol.17 - pp. 1706 - DOI : oi 10.17051/ilkonline.2018.466423 - 2018
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 ELMALI,Ş. & BALKAN KIYICI, F. - Technology-Based Professional Development Program: Experiences of Science Teachers - Journal of Educational Technology and Online Learning - Vol.5 - pp.297 - DOI : https://dx.doi.org/10.31681/jetol.1081367 - 2022
2 Demi̇rhan, E., Beşoluk, Ş., Elmali, Ş. - Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi - Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi - pp.95 - ISSN : 2146-5606 - DOI : 10.23863/kalem.2021.186 - tur - paper - 2021 - TRDizin
3 Elmali, Ş., Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.227 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - tur - paper - 2021 - TRDizin
4 Beşoluk, Ş., Elmali, Ş. - Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri - Yükseköğretim ve Bilim Dergisi - pp.25 - ISSN : 2146-5959 - DOI : 10.5961/jhes.2021.425 - tur - paper - 2021 - TRDizin
5 ELMALI, Ş. & BALKAN KIYICI, F. - Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi - Sakarya University Journal of Education - Vol.7 - pp.684 - DOI : https://dx.doi.org/10.19126/suje.322791 - 2017
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 Elmalı, Ş., Kıyıcı, F. B., & Akkuş, A.Ş. - Opinions of Teachers' Conducting Science Courses Regarding Outdoor Education: A Phenomenological Study - Journal of Teacher Education and Lifelong Learning - Vol.5 - pp.644 - DOI : https://doi.org/10.51535/tell.1308257 - 2023
2 Şule Elmalı, Emre Yıldız - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik lnançları ve Öğrenme Stilleri - Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.7 - pp.92-108 - 2017
3 Eda Demirhan, Şule Elmalı, Şenol Beşoluk - How to raise awareness in society on the importance of gifted students? - Journal of Multidisciplinary Studies in Education - Vol.1 - pp.1-10 - 2017
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 MISIR, M. E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. Ve ELMALI, Ş. - 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - 2018
2 MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE - Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - 2018
3 Şule Elmalı, Salih Ateş - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci Yazılımını Görsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme Düzeylerinin Belirlenmesi - 2016
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ELMALI ŞULE, TIEMANN RUDIGER - Identifying Digital Game Features: Pre-Service Elemantary Education Teachers’ Insightson “Structures and Properties of Matter” Subject - 2025
2 ELMALI ŞULE,TIEMANN RUDIGER - Pre-Service Teachers’ Decision-Making in a Digital Game-Based Pilot Study - 2025
3 BALKAN KIYICI FATİME, ELMALI ŞULE - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Oyunları Okul Dışı Öğrenme Ortamlarla İlişkilendirme Düzeyleri - 2023
4 ŞENÖZ AHMET BURAK, ELMALI ŞULE, ATABEK YİĞİT ELİF, BALKAN KIYICI FATİME - Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint - 2023
5 ELMALI ŞULE, ŞENÖZ AHMET BURAK, BALKAN KIYICI FATİME, ATABEK YİĞİT ELİF - Reflection of the science program on students, teachers and parents - 2023
6 ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Ay Gözlemi Deneyimleri - 2021
7 ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri - 2021
8 ELMALI ŞULE, ELİBOL MEHMET - Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Geliştirilen Mobil Uygulamaların İncelenmesi - 2020
9 ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN,ÖNDER İSMAİL,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi - 2018
10 ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi - 2018
11 ELMALI, Ş., MISIR, M. E., ÖNDER İ., LAÇİN ŞİMŞEK, C. - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenmelerine Etkisi. - 2018
12 ELMALI ŞULE, ÖZTUNA KAPLAN AYSUN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma - 2017
13 BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları - 2017
14 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi - 2017
15 ÇORAPÇIGİL ALPER,ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri - 2017
16 BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - 2015
17 ELMALI SULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - 2015
7.7-ULUSAL KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Web 2.0 uygulamalarının kullanımına ilişkinbilim ve sanat merkezinde görev yapan fengrubu öğretmenlerinin görüşleri: SakaryaBİLSEM örneği - 2019
2 MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE,ÖNDER İSMAİL - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi - 2018
3 ATABEK YİĞİT ELİF,BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları - 2018
4 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - 2018
5 ELMALI ŞULE,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri - 2016
6 ELMALI ŞULE,ATEŞ SALİH - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi - 2016
7 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri - 2016
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 ELMALI ŞULE, ELİBOL MEHMET, KOTAN SONER - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak - Pegem A - pp.450 - 2021
6.1-YURT DIŞI ARAŞTIRMA / GÖZLEM FAALİYETİ (EN AZ 6 AY) :
1 TÜBİTAK 2219 - Yurt Dışı Doktora Sonrası Araştırma Burs Programı - DOI : Devam ediyor - 2025
9.13-DİĞER ULUSAL VEYA ULUSLARARASI DERGİLERDE EDİTÖRLÜK VE HAKEMLİK :
1 Türk Eğitim Bilimleri Dergisi - 2025
2 The Journal of Educational Sciences of Marmara University Atatürk Faculty of Education - 2024
3 Journal of Individual Differences in Education - 2024
4 Journal of Educational Technology and Online Learning - 2023
5 Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (Sakarya University Journal of Education Faculty -SUJEF) - 2023
6 Sakarya University Journal of Education - 2023
7 Anadolu Öğretmen Dergisi - 2022
8 Buca Faculty of Education Journal - 2022
12.2-YÖNETİMİNDE TAMAMLANAN HER YÜKSEK LİSANS TEZİ İÇİN :
1 Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin çevre sorunlarına yönelikfarkındalıklarının belirlenmesi - FİLİZ MUTLU - SAKARYA ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - 2024
12.3-KURUM DIŞI DOKTORA/UZMANLIK/YÜKSEK LİSANS SINAVLARINDA JÜRİ ÜYELİĞ :
1 Collaborative Problem-Solving Skills in Chemistry Education: Development, Cross-Cultural Insights, and Influencing Factors - YIKE YING - Humboldt-Universität zu Berlin - CHEMISTRY INSTITUTE - CHEMISTRY EDUCATION - 2025
2 LGS ve PISA fen bilimleri sorularının yenilenmiş Bloom Taksonomisine, PISA fen okuryazarlığı yeterliliklerine ve MEB kazanımlarına göre incelenmesi - ZELİHA YAĞDIRAN - GAZİ ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI - 2024
3 Işığın madde ile etkileşimi ünitesinde eğitsel kısa film destekli eğitsel oyunların öğrencilerin başarılarına, motivasyonlarına, kaygılarına etkisi ve sürece yönelik öğrenci görüşleri - RABİA YAYLACI - GAZİ ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI - 2024
4 7. sınıf 'Hücre ve bölünmeler' ünitesinde uygulanan proje tabanlı öğrenme yönteminin akademik başarı ve fen tutumuna etkisi - BÜŞRA DEMİRALAY - GAZİ ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI - 2023
5 Eğitsel film destekli örnek olay yönteminin güneş sistemi ve ötesi ünitesinde öğrencilerin akademik başarılarına ve fen konularına yönelik ilgi düzeylerine etkisi - BURAK KARACA - GAZİ ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI - 2023
6 Yedinci sınıf "Saf madde ve karışımlar" ünitesine yönelik kavram testi geliştirilmesi ve kavram yanılgılarının belirlenmesi - BEGÜM DİLARA CİVANGÖNÜL - GAZİ ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI - 2022
13.1-LİSANSÜSTÜ DÜZEYDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Fen Bilgisinde Çevre Eğitimi - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 Uzmanlık Alan Dersi - ISSN : 1 - 1 - 2024
3 UZMANLIK ALAN DERSİ - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2023
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Eleştirel ve Analitik Düşünme - ISSN : 1 - 1 - 2024
2 Öğretmenlik Uygulaması I - ISSN : 1 - 1 - 2024
3 Disiplinlerarası Fen Öğretimi - ISSN : 1 - 1 - 2024
4 ÇEVRE EĞİTİMİ - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
5 Bilimin Teknolojideki Uygulamaları - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
6 Topluma Hizmet Uygulamaları - pp.1 - ISSN : 1 - 1 - 2023
7 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - pp.2 - ISSN : 1 - 1 - 2023
8 Fen Öğretimi - pp.3 - ISSN : 1 - 1 - 2021
9 İlkokulda Temel Fen Bilimleri - 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2020
10 Çevre Eğitimi - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
11 Fen Bilgisinde Temel Kavramlar - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.6 - ISSN : 1 - 2017
MAKALELER
Opinions of Teachers' Conducting Science Courses Regarding Outdoor Education: A Phenomenological Study
What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study
Technology-Based Professional Development Program: Experiences of Science Teachers
Reflections of hands-on dissection and virtual dissection experiences of pre-service science teachers
Pre-School Children s Opinions about the Concepts of Floating, and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions
Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
Sosyobilimsel Konuların Medyada Yer Alma Düzeyi: “Bilim ve Teknik” Dergisi
Pre-School Children’s Opinions about the Concepts of Floating, and Sinking and the Effect of InClass Interactions on Their Opinions
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
HOW TO RAISE AWARENESS IN SOCIETY ON THE IMPORTANCE OF GIFTED STUDENTS?
Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik İnançları ve Öğrenme Stilleri
BİLDİRİLER
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Oyunları Okul Dışı Öğrenme Ortamlarla İlişkilendirme Düzeyleri
Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint
Reflection of the science program on students, teachers and parents
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Ay Gözlemi Deneyimleri
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri
Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Geliştirilen Mobil Uygulamaların İncelenmesi
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Süreci ve Deneyimlerine İlişkin Görüşleri
Web 2.0 uygulamalarının kullanımına ilişkinbilim ve sanat merkezinde görev yapan fengrubu öğretmenlerinin görüşleri: SakaryaBİLSEM örneği
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi
Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları
Topluma üstün yetenekli öğrencilerin önemine ilişkin farkındalık nasıl kazandırılabilir?
Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
ÖDÜL
TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü
KİTAPLAR
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Görev Yapan Fen Öğretmenlerine Yönelik Geliştirilen Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları Hizmet İçi Eğitim Programlarının Geliştirilmesi ve Etkinliğinin Belirlenmesi
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum