Loading

Dr.Öğr.Üyesi

Şule ELMALI

Eğitim Fakültesi

Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü

İletişim

suleelmali@sakarya.edu.tr

02642953521

7-BİLDİRİLER :
1 ŞENÖZ AHMET BURAK, ELMALI ŞULE, ATABEK YİĞİT ELİF, BALKAN KIYICI FATİME - Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint - İngilizce - 2023
2 ELMALI ŞULE, ŞENÖZ AHMET BURAK, BALKAN KIYICI FATİME, ATABEK YİĞİT ELİF - Reflection of the science program on students, teachers and parents - İngilizce - 2023
3 ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Ay Gözlemi Deneyimleri - Türkçe - 2021
4 ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri - pp.1037 - Türkçe - 2021
5 ELİBOL MEHMET, ELMALI ŞULE, SATICI AHMET FEYZİ - Biyoloji Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Süreci ve Deneyimlerine İlişkin Görüşleri - Türkçe - 2020
6 ELMALI ŞULE, ELİBOL MEHMET - Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Geliştirilen Mobil Uygulamaların İncelenmesi - Türkçe - 2020
7 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Web 2.0 uygulamalarının kullanımına ilişkinbilim ve sanat merkezinde görev yapan fengrubu öğretmenlerinin görüşleri: SakaryaBİLSEM örneği - Türkçe - 2019
8 ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN,ÖNDER İSMAİL,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi - Türkçe - 2018
9 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Türkçe - 2018
10 MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE,ÖNDER İSMAİL - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi - Türkçe - 2018
11 MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE - Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - Türkçe - 2018
12 ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi - Türkçe - 2018
13 ATABEK YİĞİT ELİF,BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları - Türkçe - 2018
14 ELMALI ŞULE, ÖZTUNA KAPLAN AYSUN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma - İngilizce - 2017
15 BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları - İngilizce - 2017
16 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi - İngilizce - 2017
17 ÇORAPÇIGİL ALPER,ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri - Türkçe - 2017
18 ELMALI ŞULE,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri - Türkçe - 2016
19 ELMALI ŞULE,ATEŞ SALİH - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi - Türkçe - 2016
20 ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri - Türkçe - 2016
21 BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - pp.111 - Türkçe - 2015
22 BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - Türkçe - 2015
1.1 D-SCI, SCI-E, SSCI VEYA AHCI KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE (Q4 OLARAK TARANAN DERGİDE) :
1 Elmali, S; - Reflections of hands-on dissection and virtual dissection experiences of pre-service science teachers - JOURNAL OF BIOLOGICAL EDUCATION - ISSN : 0021-9266 - DOI : 10.1080/00219266.2022.2058984 - - English - Early Access - 2022 - WOS:000778460000001
1.2-ESCI VE/VEYA SCOPUS KAPSAMINDAKİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Elmali, S; Lacin Simsek, C; - Pre-School Children's Opinions about the Concepts of Floating and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions - HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION - Vol.36 - pp.227 - ISSN : 2536-4758 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - JAN 2021 - English - Article - 2021 - WOS:000614268400015
1.3-ÜAK VE SAKARYA ÜNİVERSİTESİ SENATOSU TARAFINDAN BELİRLENEN ULUSLARARASI ALAN ENDEKSLERİNDE TARANAN DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ VEYA ULAKBİM, TR-DİZİN TARAFINDAN TARANAN ULUSAL HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ MAKALE :
1 Elmalı, Ş. & Balkan Kıyıcı, F. - Technology-Based Professional Development Program: Experiences of Science Teachers - Journal of Educational Technology and Online Learning - pp.297 - DOI : https://dx.doi.org/10.31681/jetol.1081367 - 2022
2 Elmalı, Ş. & Balkan Kıyıcı, F. - What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study - Participatory Educational Research - Vol.9 - pp.66 - DOI : https://dx.doi.org/10.17275/per.22.129.9.6 - 2022
3 Demi̇rhan, E., Beşoluk, Ş., Elmali, Ş. - Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi - Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi - pp.95 - ISSN : 2146-5606 - DOI : 10.23863/kalem.2021.186 - tur - paper - 2021 - TRDizin
4 Elmali, Ş., Laçi̇n Şi̇mşek, C. - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri ve Sınıf İçi Etkileşimin Düşüncelerine Etkisi - Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi - pp.227 - DOI : 10.16986/HUJE.2020058755 - tur - paper - 2021 - TRDizin
5 Beşoluk, Ş., Elmali, Ş. - Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri - Yükseköğretim ve Bilim Dergisi - pp.25 - ISSN : 2146-5959 - DOI : 10.5961/jhes.2021.425 - tur - paper - 2021 - TRDizin
6 Şule Elmalı, Şenol Beşoluk - Adı: Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri - Yükseköğretim ve Bilim Dergisi - Vol.11 - pp.25 - ISSN : 2146-5959 - DOI : 10.5961/jhes.2021.425 - 2021
7 Şule Elmalı, Fatime Balkan Kıyıcı - Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi - Sakarya University Journal of Education - pp.684-696 - 2017
1.4-DİĞER ULUSLARARASI HAKEMLİ DERGİLERDE YAYIMLANMIŞ BİLİMSEL/SANATSAL MAKALE :
1 ŞULE ELMALI, FATİME BALKAN KIYICI - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri - İlköğretim Online (elektronik) - Vol.17 - pp.1706–1718 - 2018
2 Şule Elmalı, Emre Yıldız - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik lnançları ve Öğrenme Stilleri - Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi - Vol.7 - pp.92-108 - 2017
3 Eda Demirhan, Şule Elmalı, Şenol Beşoluk - How to raise awareness in society on the importance of gifted students? - Journal of Multidisciplinary Studies in Education - Vol.1 - pp.1-10 - 2017
7.2-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE TAM METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 MISIR, M. E., LAÇİN-ŞİMŞEK, C. Ve ELMALI, Ş. - 5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - 2018
2 Şule Elmalı, Salih Ateş - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci Yazılımını Görsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme Düzeylerinin Belirlenmesi - 2016
7.3-ULUSLARARASI KONGRE VE SEMPOZYUMLARDA SÖZLÜ OLARAK SUNULAN VE ÖZET METİN OLARAK YAYIMLANAN TEBLİĞ :
1 BALKAN KIYICI FATİME, ELMALI ŞULE - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Oyunları Okul Dışı Öğrenme Ortamlarla İlişkilendirme Düzeyleri - 2023
2 ELMALI, Ş., MISIR, M. E., ÖNDER İ., LAÇİN ŞİMŞEK, C. - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Özerk Öğrenmelerine Etkisi. - 2018
3.4-ULUSLARARASI YAYINEVLERİ TARAFINDAN YAYIMLANMIŞ ÖZGÜN KİTAPTA BÖLÜM YAZARLIĞI :
1 ELMALI ŞULE, ELİBOL MEHMET, KOTAN SONER - Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak - Pegem A - pp.450 - 2021
13.2-LİSANS DÜZEYİNDE DERS VERMEK. (SON 3 YILDA HER DERS İÇİN, HER YIL İÇİN EN FAZLA 5 DERS) :
1 Fen Öğretimi - 2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2021
2 İlkokulda Temel Fen Bilimleri - 2020-2021 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2020
3 Fen Bilgisinde Temel Kavramlar - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.6 - ISSN : 1 - 2017
4 Çevre Eğitimi - 2017-2018 Eğitim Öğretim Yılı Ön Lisans/Lisans Dersleri - pp.3 - ISSN : 1 - 2017
MAKALELER
Opinions of Teachers' Conducting Science Courses Regarding Outdoor Education: A Phenomenological Study
What do Science Teachers Expect from a Technology-Based Professional Development Program?: Reflections from a Pilot Study
Technology-Based Professional Development Program: Experiences of Science Teachers
Reflections of hands-on dissection and virtual dissection experiences of pre-service science teachers
Pre-School Children s Opinions about the Concepts of Floating, and Sinking and the Effect of In-Class Interactions on Their Opinions
Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
Sosyobilimsel Konuların Medyada Yer Alma Düzeyi: “Bilim ve Teknik” Dergisi
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Doğa Eğitimi Programının Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Öğretmen Adaylarının Çevreye Yönelik Tutumlarına ve Bilimin Doğasına İlişkin Anlayışlarına Etkisi
Pre-School Children’s Opinions about the Concepts of Floating, and Sinking and the Effect of InClass Interactions on Their Opinions
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
HOW TO RAISE AWARENESS IN SOCIETY ON THE IMPORTANCE OF GIFTED STUDENTS?
Türkiye’de Yayınlanmış FeTeMM Eğitimi İle İlgili Çalışmaların İncelenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri, Epistemolojik İnançları ve Öğrenme Stilleri
BİLDİRİLER
Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint
Reflection of the science program on students, teachers and parents
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri
Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Ay Gözlemi Deneyimleri
Biyoloji Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Süreci ve Deneyimlerine İlişkin Görüşleri
Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Geliştirilen Mobil Uygulamaların İncelenmesi
Web 2.0 uygulamalarının kullanımına ilişkinbilim ve sanat merkezinde görev yapan fengrubu öğretmenlerinin görüşleri: SakaryaBİLSEM örneği
Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi
Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi
STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları
Topluma üstün yetenekli öğrencilerin önemine ilişkin farkındalık nasıl kazandırılabilir?
Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri
ÖDÜL
TÜBİTAK Yayın Teşvik Ödülü
KİTAPLAR
Kuramdan Uygulamaya Örnek Olay: Yaşamı Sınıfa Taşımak
ARAŞTIRMA PROJELERİ
Bilim ve Sanat Merkezlerinde Görev Yapan Fen Öğretmenlerine Yönelik Geliştirilen Yenilikçi Teknoloji Uygulamaları Hizmet İçi Eğitim Programlarının Geliştirilmesi ve Etkinliğinin Belirlenmesi
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum
Fen Bilimleri Öğretmenleri Bilim Merkezinde
Aynada Bir Bilim İnsanı Görüyorum