1 | ŞENÖZ AHMET BURAK, ELMALI ŞULE, ATABEK YİĞİT ELİF, BALKAN KIYICI FATİME - Pre-service teachers’ understanding and awareness of ecological footprint - İngilizce - 2023 |
2 | ELMALI ŞULE, ŞENÖZ AHMET BURAK, BALKAN KIYICI FATİME, ATABEK YİĞİT ELİF - Reflection of the science program on students, teachers and parents - İngilizce - 2023 |
3 | ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Ay Gözlemi Deneyimleri - Türkçe - 2021 |
4 | ELMALI ŞULE, BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Basit Araç Gereçlerle Deney Tasarlama Deneyimleri - pp.1037 - Türkçe - 2021 |
5 | ELİBOL MEHMET, ELMALI ŞULE, SATICI AHMET FEYZİ - Biyoloji Öğretmen Adaylarının Web 2.0 Araçlarını Kullanma Süreci ve Deneyimlerine İlişkin Görüşleri - Türkçe - 2020 |
6 | ELMALI ŞULE, ELİBOL MEHMET - Biyoloji Laboratuvar Uygulamalarına Yönelik Geliştirilen Mobil Uygulamaların İncelenmesi - Türkçe - 2020 |
7 | ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Web 2.0 uygulamalarının kullanımına ilişkinbilim ve sanat merkezinde görev yapan fengrubu öğretmenlerinin görüşleri: SakaryaBİLSEM örneği - Türkçe - 2019 |
8 | ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN,ÖNDER İSMAİL,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen AdaylarınınÖzerk Öğrenmelerine Etkisi - Türkçe - 2018 |
9 | ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Özyeterlik Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi - Türkçe - 2018 |
10 | MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE,ÖNDER İSMAİL - STEM Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Girişimcilik Becerilerine Etkisi - Türkçe - 2018 |
11 | MISIR MUHAMMET EMİN,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN,ELMALI ŞULE - Beşinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabının Fen Okuryazarlığı Açısından İncelenmesi - Türkçe - 2018 |
12 | ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Sınıf Öğretmenliği Alanında Fen Bilimleri Eğitimi İçerikli Lisansüstü Tezlerinİncelenmesi - Türkçe - 2018 |
13 | ATABEK YİĞİT ELİF,BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Okul-Öğrenci-Öğretmen Algıları - Türkçe - 2018 |
14 | ELMALI ŞULE, ÖZTUNA KAPLAN AYSUN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlı Deneyleriyle İlgili Etik AlgılarınaYönelik Fenomenolojik Bir Araştırma - İngilizce - 2017 |
15 | BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Öğretmen adaylarının İdeal öğrenme ortamı algıları - İngilizce - 2017 |
16 | ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoloji Laboratuvarı Uygulamalarına Yönelik Tutumları Ve Görüşlerinin Belirlenmesi - İngilizce - 2017 |
17 | ÇORAPÇIGİL ALPER,ELMALI ŞULE,MISIR MUHAMMET EMİN - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Yöntem ve Tekniklere Yönelik Öz-yeterlikleri - Türkçe - 2017 |
18 | ELMALI ŞULE,LAÇİN ŞİMŞEK CANAN - Okul Öncesi Çocuklarının Yüzme Batma Kavramı ile İlgili Düşünceleri - Türkçe - 2016 |
19 | ELMALI ŞULE,ATEŞ SALİH - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bir Kelime İşlemci YazılımınıGörsel ve Grafiksel Tasarım Amaçlı Kullanabilme DüzeylerininBelirlenmesi - Türkçe - 2016 |
20 | ELMALI ŞULE,BALKAN KIYICI FATİME - Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Eğilimleri Ve Yansıtıcı Düşünmeye İlişkin Düşünceleri - Türkçe - 2016 |
21 | BALKAN KIYICI FATİME - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - pp.111 - Türkçe - 2015 |
22 | BALKAN KIYICI FATİME,ELMALI ŞULE - Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programına İlişkin Farkındalık Düzeyleri - Türkçe - 2015 |
İletişim
suleelmali@sakarya.edu.tr02642953521